شرایط و قوانین استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون و طرف تجاری

ماده ۱ – تعاریف و اصطلاحات

اصطلاحاتی که در این شرایط و قوانین به کار رفته است دارای معانی مشروح زیر است:

  1. شرکت: شرکت ناها (نوآوران الکترونیک هوشمند ایرانیان به شماره ثبت 70704) که نسبت به ارائه خدمات گلبهارمون اقدام می‌کند.

  2. سامانه گلبهارمون: خدمات نرم‌افزاری که توسط شرکت به کاربران ارائه می‌شود

  3. سوپر اپ سامانه گلبهارمون: خدمات نرم‌افزاری که توسط شرکت و با همکاری طرف تجاری و روی نرم‌افزار سامانه گلبهارمون به کاربران ارائه می‌شود.

  4. اپلیکیشن: نرم‌افزار متعلق به شرکت که به منظور استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون، حق استفادۀ موقت از آن برابر شرایط مندرج در قرارداد خصوصی و سند حاضر به کاربران یا شرکت شرکت اعطا می‌شود.

  5. قرارداد خصوصی: توافق کتبی یا الکترونیکی فی‌مابین شرکت و شرکت شرکت، جهت بهره‌برداری موقت از نرم‌افزار سامانه گلبهارمون.

  6. کاربر: شخصی حقیقی یا حقوقی است اعم از مشترک، پذیرنده، و مهمان که برابر شرایط و قوانین حاضر از طریق اینترنت به اپلیکیشن متصل و از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون بهرهمند میشود.

  7. کاربران: از کاربر پذیرنده، کاربر مشترک و کاربر مهمان یا سایر کاربران سوپر اپ سامانه گلبهارمون، تحت عنوان عنوان کاربران یاد می‌شود.

  8. کاربر پذیرنده: شخص حقیقی یا حقوقی است که در اپلیکیشن پذیرنده سامانه گلبهارمون برای دریافت خدمات ثبت‌‌نام کرده ‌است.

  9. کاربر مشترک: شخص حقیقی یا حقوقی است که در اپلیکیشن مشترک سامانه گلبهارمون برای دریافت خدمات ثبت‌‌نام کرده‌ است.

  10. کاربر مهمان: شخص حقیقی یا حقوقی است که بدون نیاز به داشتن حساب کاربری از خدمات سامانه گلبهارمون استفاده میکند.

  11. حساب کاربری: حسابی است که اشخاص برای استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون در اپلیکیشن ایجاد کرده‌اند.

  12. اعتبارکیف پول الکترونیک : مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود به منظور استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون دارند. این مبلغ به صورت پرداخت از طریق سامانۀ بانکی و کارتهای عضو شبکۀ شتاب و یا با استفاده از کیف پول طرف های تجاری طبق شرایط و قوانین حاضر منظور و محاسبه خواهد شد. مبالغ موجود در کیف پول الکترونیک صرفا در سامانه گلبهارمون معتبر بوده و خرج کرد آن برای خدمات سامانه امکان پذیر می باشد و هیچ گونه قابلیت نقدشوندگی برای کاربران تحت هیچ شرایطی نخواهد داشت.

  13. اطلاعات: داده هایی که توسط کاربران در سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون قرار داده می‌شود، اعم از داده هایی که به صورت مستقیم از سوی کاربران وارد می‌شود و همچنین داده هایی که به صورت خودکار و در نتیجۀ بهره‌برداری از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون توسط شرکت یا شرکت تولید یا در اختیار شرکت قرار داده می‌شود.

  14. قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران: قانون اساسی، قوانین عادی، آئین‌نامه‌های اجرایی، بخشنامه‌ها، دستورالعمل‌ها و کلیه ضوابط قانونی حاکم بر انجام موضوع قرارداد.

ماده ۲ – حساب کاربری

  1. کاربران با ثبت‌نام در اپلیکیشن سامانه گلبهارمون، همچنین با هر بار استفاده از خدمات آن، می‌پذیرند که شرایط و قوانین حاضر را به صورت کامل مطالعه کرده و آن را با اطلاع کامل از شرایط و معانی‌اش پذیرفته‌اند. این شرایط و قوانین ممکن است در طول زمان تغییر کند. استفادۀ کاربران از اپلیکیشن، پس از هر بار تغییر در شرایط و قوانین، به معنی پذیرش تغییرات مذکور است. این قوانین برای مطالعه کاربران در سایت و اپلیکیشن سامانه گلبهارمون در دسترس است.

  2. برای استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون لازم است که هر کاربر اعم از شخص حقیقی یا حقوقی یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد. تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن کنند. کاربر مذکور برای استفاده از خدمات باید نام، نام خانوادگی، آدرس پست الکترونیکی و شماره همراه خود را در اپلیکیشن سامانه گلبهارمون ثبت کند.

    تبصره ۱- کاربران در صورت نیاز به استفاده از خدمات سوپر اپ سامانه گلبهارمون باید برای تکمیل اطلاعات خواسته شده توسط شرکت، از قبیل نشانی اقدام کنند.
    تبصره ۲- کاربر مهمان الزامی به داشتن حساب کاربری در سامانه گلبهارمون نداشته لیکن برای استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون می بایست واجد اهلیت قانونی از جمله حداقل سن ۱۸ سال باشد.

  3. کاربران شخص حقوقی مکلف به معرفی نماینده (شخص حقیقی) برای ثبت‌نام در اپلیکیشن هستند و اطلاعات این شخص حقوقی باید در اپلیکیشن قید شود.

  4. هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزارهای مرتبط یا واسط را برای استفاده از اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند.

  5. کاربران می‌پذیرند کلیه اطلاعات درخواستی اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول عدم صحت و به‌ روز نبودن اطلاعات است. در صورت اثبات خلاف این موضوع، شرکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت.

  6. کاربران متعهد می‌شوند که صرفا با ایمیل و شماره تلفن همراه متعلق به خود در اپلیکیشن ثبت‌نام کنند. در غیر این صورت در برابر شخص ذی‌نفع صاحب ایمیل و یا شماره تلفن همراه تماما مسئول بوده و شرکت به محض آگاهی از این موضوع مجاز خواهد بود نسبت به لغو عضویت و حساب کاربری اقدام کند.

  7. هر شخص تنها می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر مشترک یا کاربر پذیرنده یا استفاده‌کننده از خدمات سوپر اپ سامانه گلبهارمون داشته باشد. در صورتی که شرکت اطلاع یابد که به نام یک شخص اعم از حقیقی و یا حقوقی حساب‌های کاربری متعدد وجود دارد، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب‌های کاربری مذکور اقدام کند.

  8. مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری اشخاص حقیقی و یا حقوقی در اپلیکیشن یا سایر خدمات ارائه شده در سوپر اپ سامانه گلبهارمون انجام می‌شود، به عهدۀ کاربران است. بنابراین مسئولیت اشخاص ثالث یا افرادی غیر از کاربر که با آن حساب از خدمات اپلیکیشن استفاده می‌کنند، تماما متوجه کاربر صاحب‌حساب است. کاربر دارای حساب کاربری با کاربر مهمان، دارای مسئولیت تضامنی در قبال اشخاص اعم از شرکت، سایر کاربران و اشخاص ثالث هستند.

  9. مسئولیت حفظ امنیت اطلاعات حساب کاربری شامل نام کاربری و رمز عبور به عهدۀ کاربر مشترک است. در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن اطلاعات حساب کاربری و گوشی موبایل، کاربر مذکور موظف است در اسرع وقت موضوع را به اطلاع شرکت برساند. بدیهی است تا زمانی که اطلاع‌رسانی به شرکت انجام نشده است، مسئولیت همۀ فعالیت‌هایی که از طریق حساب کاربری مذکور و موبایل کاربر انجام شده و می‌شود به عهدۀ وی خواهد بود.

  10. کاربران حق ندارند به سایر اشخاص حقیقی و حقوقی اجازه استفاده از حساب کاربری خود را بدهند یا حساب خود را به شخص حقیقی یا حقوقی دیگری منتقل کنند. در مورد کاربر شخص حقوقی نیز، مسئولیت‌های قانونی بهره‌برداری از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون متوجه مدیران اشخاص حقوقی خواهد بود.

  11. در شرایط خاصی ممکن است از کاربران برای استفاده از خدمات، درخواست احراز هویت شود، در این شرایطی اگر کاربران اطلاعات کافی در اختیار شرکت قرار ندهند، شرکت می‌تواند حساب کاربری آن‌ها را مسدود و از ارائۀ خدمات به نامبردگان خودداری کند.

  12. ممکن است بنا به مورد و حسب صلاحدید شرکت، از کاربران درخواست شود که اقدام به تکمیل اطلاعات، ارائه مدارک و یا اصلاح اطلاعات موجود کنند. در این صورت، کاربر متعهد به ارائه اطلاعات و یا اصلاح اطلاعات درخواستی در مدت اعلام و درخواست شده از سوی شرکت خواهد بود. در غیر این صورت شرکت می‌تواند حساب کاربری وی را مسدود کرده و از ارائۀ خدمات به کاربر مذکور خودداری کند.

  13. اطلاعات کاربری کلیه کاربران نزد کاربر گیرنده اطلاعات، محرمانه بوده و هیچ یک از کاربران حق ندارند اطلاعات مربوط به حساب طرف مقابل را (اعم از مشخصات هویتی، شماره تماس، آدرس، عکس و غیره) ذخیره، یا منتشر کند و در دسترس دیگران قرار دهد.

  14. کاربر مهمان حق استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون را داشته و خواهد داشت. کاربر مهمان در زمان استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون متعهد به رعایت ضوابط سامانه گلبهارمون از جمله شرایط و قوانین حاضر است.

ماده ۳ – استفاده از سامانه گلبهارمون

  1. با استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون و سوپر اپ سامانه گلبهارمون، کاربران می‌پذیرند و موظف هستند که از خدمات ارائه شده برای انجام هیچ فعالیت غیر‌قانونی طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران، خلاف شرع و مخالف با عرف جامعه استفاده نکنند.

  2. کاربران حق ندارند اشیاء غیرمجاز از جمله مشروبات الکلی، مواد مخدر، سلاح یا سایر اشیاء و ادواتی که طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجاز نیست تبلیغ کنند و یا مورد معامله قرار دهند.

  3. کاربران متعهد می‌شوند هیچ‌گاه از خدمات سامانه گلبهارمون به صورتی که به سامانه گلبهارمون، طرف تجاری و شرکای آن صدمه‌ای وارد کند استفاده نکنند. در صورتی که کاربران نسبت به سوءاستفاده از امکانات فراهم شده در خدمات سامانه گلبهارمون در جهت منافع شخصی و یا آسیب مادی یا معنوی به منافع شرکت اقدام کنند، شرکت ضمن داشتن حق قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب کاربری آنها، مجاز خواهد بود، با مراجعه به مراجع ذیصلاح، نسبت به پیگیری قانونی از جمله مطالبه خسارات وارده اقدام کند.

  4. کاربران می‌پذیرند که شرکت ممکن است از ارسال پیامک، ایمیل و یا Push Notification به عنوان راه ارتباطی با آنها استفاده کند. کاربران می‌توانند درخواست کنند که ارسال این پیام‌ها قطع شود، اما با انصراف از دریافت این پیام‌ها مشکلات احتمالی در استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون را می‌پذیرند و ممکن است اطلاعات مقتضی را به موقع دریافت نکنند.

  5. شرکت یا طرف تجاری ممکن است کدهایی را به عنوان هدیه به کاربران ارائه کنند. با وارد کردن این کدها در نرم‌افزار یا درصدی از هزینۀ خدمات کاسته و یا درصدی از هزینۀ خدمات پس از آن به کاربر برگردانده ‌و یا مبلغ مشخصی به حساب کاربر در اپلیکیشن سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون اضافه ‌می‌شود. نحوۀ ارائه این خدمات و تعیین مهلت استفاده از آن‌ها منوط به تشخیص و صلاحدید شرکت یا طرف تجاری بوده و در صورت عدم تعلق کدهای مذکور، کاربران حق طرح هیچ‌گونه ادعا و اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.

  6. شرکت این اختیار را برای خود محفوظ میدارد که در صورت بروز اشتباه در سیستم های نرم افزاری و یا سخت افزاری و یا سوئ استفاده احتمالی کاربران ، مبالغ، امتیازات و سفارشات را به صورت یکطرفه لغو کرده و کاربران هیچگونه حق اعتراضی در این خصوص نخواهند داشت.

  7. کاربران می‌پذیرند که اجازۀ انتقال یا فروش کدها را به اشخاص دیگر ندارند. همچنین کاربران مجاز نیستند این کدها را به صورت عمومی منتشر کنند – حتی اگر شرکت در فضاهای عمومی به نحوی که در دسترس عموم است، این کدها را منتشر کرده باشد – مگر اینکه شرکت رسماً این اجازه را به آنها داده باشد.

  8. کاربران می‌پذیرند اعتباری که در حساب کاربری خود دارند مستقل از روش کسب قانونی آن (اگر در نتیجه افزایش اعتبار از طریق درگاه بانک یا وارد کردن کدهای تخفیفی که شرکت در اختیار آنها قرار داده یا هر روش دیگری باشد) فقط برای استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون قابل استفاده است و امکان دریافت این وجه را به صورت نقد ندارد.

  9. کاربران می‌پذیرند کدهایی که جهت افزایش اعتبار یا کاهش هزینه خدمات به آن‌ها داده می‌شود، ممکن است منقضی شوند. از آنجایی که شرکت یا طرف تجاری برای ارائه این کدها هزینه‌ای از کاربران دریافت نمی‌کند، این حق برای آن‌ها محفوظ است که مبلغ یا درصد تاثیر این کدها را حتی پس از انتشار بر اساس شرایط کد اختصاص داده شده، تغییر دهد یا در صورت لزوم آن‌ها را باطل کند. هم‌چنین در صورتی که شرکت تشخیص دهد، اعمال این کد به علت خطای فنی یا تخلف صورت گرفته و یا غیر قانونی بوده است، می‌تواند این کدها یا اعتباری که در نتیجۀ استفاده از آن به حساب کاربر افزوده شده را باطل یا حذف کند.

  10. مسئولیت تامین اینترنت و سخت‌افزار لازم و هم‌چنین پرداخت هزینه‌های مربوط به آن‌ها برای استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون به عهدۀ کاربران است.

  11. کاربران متعهد می‌شوند پس از اتمام استفاده از خدمات ارائه شده در اپلیکیشن، از اطلاعاتی که در نتیجۀ استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون کسب کرده‌اند، هیچ‌گونه استفاده‌ای نکنند. طبعاً ذخیره کردن اطلاعات کاربران در دستگاه تلفن همراه یا به هر شیوۀ دیگر مغایر با قوانین سامانه گلبهارمون و سوپر اپ سامانه گلبهارمون است. همچنین کاربران متعهد می‌شوند در طول زمان استفاده از خدمات و اپلیکیشن سامانه گلبهارمون، فقط در شرایط ضروری و به میزان مورد نیاز از اطلاعاتی که از کاربران ارائه شده است، استفاده کنند. استفادۀ کاربران از این اطلاعات باید مطابق با عرف جامعه و قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. در هر صورت اطلاعات مذکور به صورت امانت در اختیار کاربران قرار گرفته است و در صورت نقض تعهدات مذکور، شرکت و شخص ذینفع مجاز به پیگیری حقوقی و کیفری موضوع خواهد بود.

  12. هرگونه کپی برداری و یا انتشار اطلاعات منتشر شده در سامانه گلبهارمون ، به هر نحوی از انحاء و به منظور امور تجاری و یا غیر تجاری از سوی کاربران و یا شخص ثالث ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

  13. کاربران متعهد به رعایت همۀ شرایط و قوانین، اصول اسلامی، شرعی، اخلاقی و اجتماعی جمهوری اسلامی ایران در هنگام استفاده از سامانه گلبهارمون هستند.

  14. کاربران می‌پذیرند و اعلام می‌کنند که متن حریم خصوصی سامانه گلبهارمون را مطالعه کرده و مورد قبول ایشان است.

  15. کاربران می‌پذیرند که سامانه گلبهارمون ارائه دهنده خدماتی است که ارتباط بین کاربران مشترک یا پذیرنده را فراهم می‌کند. در خدمات سامانه گلبهارمون کاربر پذیرنده مختار به ارائه خدمات به کاربر مشترک می باشد. همچنین کاربر مشترک نیز مختار به انتخاب خدمات دریافتی از هر کاربر مشترک می باشد. لذا هر خدماتی که کاربران مشترک با پذیرنده انجام می‌دهد باید به عنوان یک قرارداد لازم مستقل و رابطۀ قراردادی بین کاربران مشترک و پذیرنده در نظر گرفته شود.

  16. تبصره: در صورت رد بی‌دلیل درخواست خدمات توسط کاربر پذیرنده و یا لغو بی‌دلیل و به کرات خدمات درخواست شده توسط کاربر مشترک، شرکت می‌تواند نسبت به غیرفعال کردن حساب کاربری آنها به صورت موقت یا دائم اقدام کند.

  17. خدمات سامانه گلبهارمون ممکن است با مشارکت خدمات شرکت‌ها،پذیرندهگان و یا طرف تجاری دیگری ارائه شود که شرکت کنترلی روی آن‌ها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، شرایط و قوانین مختص خود را دارند و سامانه گلبهارمون مسئولیتی در خصوص قوانین و خدمات این شرکت‌ها ندارد.

  18. از آنجایی که ممکن است شخص یا اشخاصی غیر از کاربر مشترک اعم از کاربر مهمان از حساب کاربری وی استفاده کنند ، مسئولیت پرداخت هزینه‌های مترتبه متوجه کاربر مشترک است. هم‌چنین لازم به ذکر است که هرگونه مسئولیت قانونی استفاده‌کننده یا گیرنده خدمات از حساب کاربری، نسبت به کاربر پذیرنده و شرکت متوجه کاربر مشترک است و بدین ترتیب کاربر مذکور و مشترکان نسبت به شرکت دارای مسئولیت تضامنی هستند.

ماده ۴ – هزینه ها و پرداخت

  1. کاربران می‌پذیرند امکان استرداد هزینه‌هایی که بر اساس شرایط استفاده از خدمات اپلیکیشن به شرکت یا طرف تجاری می‌پردازند وجود ندارد. شرکت و طرف تجاری مغایرت در هزینه اعلامی و پرداخت شده را تنها در ۴۸ ساعت اولیه رسیدگی می‌کنند. بنابراین کاربران باید موضوع را در همان ۴۸ ساعت اولیه به اطلاع شرکت و طرف تجاری برسانند.

  2. کاربران می‌پذیرند هزینۀ ارائه خدمات از طرف شرکت یا طرف تجاری مشخص می‌شود و پس از استفاده از آن نمی‌توانند اعتراضی نسبت به هزینۀ اعلام شده داشته باشند. بدیهی است از آنجایی که کاربران مجاز به عدم پذیرش هزینۀ اعلام شده از سوی شرکت یا طرف تجاری هستند، در صورت قبول، متعهد به پرداخت آن می‌شوند. به همین منظور کاربران با قبول این شرایط و قوانین به شرکت اختیار دریافت و وصول مبالغ مورد مطالبۀ شرکت یا طرف تجاری را از محل اعتبار کاربری خود می‌دهند.

  3. پرداخت هزینۀ خدمات و سایر هزینه‌های اعلام شده توسط طرف تجاری فقط از طریق روش‌هایی که توسط شرکت یا طرف تجاری مشخص می‌شود می‌تواند صورت گیرد. این روش‌ها عبارتند از: پرداخت از طریق اعتبار موجود در حساب کاربری سامانه گلبهارمون، کیف پول، پرداخت اینترنتی جهت افزایش موجودی حساب کاربری و یا از طریق کارت به کارت به کارت معتبر اعلام شده برای افزایش اعتبار و پرداخت نقدی به پذیرنده.

  4. کاربر مشترک و مهمان می‌پذیرند چنان‌چه کاربر مشترک یا مهمان به فحاشی، توهین، ضرب و جرح و سایر رفتارهای خلاف قانون علیه کاربر پذیرنده اقدام کند حق مراجعه کاربر پذیرنده به مراجع ذی‌صلاح محفوظ است. علاوه بر آن شرکت حق مراجعه به مراجع ذی‌صلاح را به دلیل لطمه به شهرت و اعتبار تجاری خود خواهد داشت.

  5. کاربران ملزم به پرداخت کلیه هزینه‌های اعلام شده توسط شرکت هستند.

ماده ۵ – مسئولیت سامانه گلبهارمون

  1. شرکت و طرف‌ تجاری با تمام امکانات خود از جمله واحد رسیدگی به شکایات و فرایند میانجیگری، تمامی تلاش خود را برای جلب رضایت کاربران و رفع هرگونه اختلاف احتمالی بین آنها در زمان استفاده از خدمات سامانه گلبهارمون و سوپر اپ سامانه گلبهارمون به کار می‌گیرند.

  2. شرکت و طرف تجاری با استفاده از نظارت‌های خود و انجام نظرسنجی از کاربران تلاش می‌کند خدمات با کیفیت مطلوب به کاربران ارائه دهد.

  3. شرکت و طرف تجاری برای فراهم کردن امکان استفاده از خدمات نرم‌افزاری توسط دستگاه‌های کاربران تلاش می‌کنند، اما تضمینی نسبت به اجرا شدن آن روی همۀ دستگاه‌ها یا شبکه‌های ارتباطی (اینترنت، شبکۀ تلفن‌ همراه و …) نخواهد داد.

  4. اطلاعات حساب کاربری کاربران به عنوان اطلاعات محرمانه نزد شرکت و طرف تجاری محافظت شده و دسترسی به آن توسط اشخاص ثالث ممنوع بوده، مگر برابر قانون و تصمیم مقام ذیصلاح قضایی. بنابراین در موارد قانونی و هم‌چنین درخواست و صدور دستور مقتضی از سوی مراجع قضایی، شرکت مکلف به ارائۀ اطلاعات کاربران به مراجع مذکور است. لازم به توضیح است که ارائه اطلاعات کاربری صرفا از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است و به منظور حفظ امنیت اطلاعات کاربران و اصل محرمانگی، ارائه اطلاعات کاربری به خود کاربر و اشخاص ثالث به صورت تلفنی و حضوری مقدور نیست، مگر به حکم قانون.

  5. چنان‌چه هر یک از کاربران سامانه گلبهارمون و سوپر اپ سامانه گلبهارمون در زمان استفاده از خدمات آن با مشکلی مواجه شوند برابر شرایط فوق می‌توانند شکایت خود را از طریق واحد رسیدگی به شکایات سامانه گلبهارمون و سوپر اپ سامانه گلبهارمون مطرح کنند. شرکت یا طرف تجاری پیگیری لازم را بنا به مورد انجام خواهد داد و تلاش خود را جهت حل و فصل اختلافات به‌عمل خواهد آورد.

  6. همۀ اطلاعات مورد نیاز کاربران درباره نحوه و شرایط ارائه خدمات سامانه گلبهارمون و سوپر اپ سامانه گلبهارمون و استفاده از نرم‌افزار‌های ارائه‌دهنده خدمات اعم از مشترک و پذیرنده، توسط شرکت و طرف تجاری در نرم‌افزار قرار داده شده است. اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت مذکور و مطالعۀ آن‌ کاملا با شرایط ذکر شده و خدمات سامانه گلبهارمون یا سوپر اپ سامانه گلبهارمون آشنا شوند.

  7. مسئولیت شرکت و طرف تجاری فقط در فرضی متصور است که کاربران از طریق اپلیکیشن اقدام به اخذ خدمات کرده باشند. لذا اگر کاربر پذیرنده و کاربر مشترک که در اپلیکیشن سامانه گلبهارمون ثبت‌نام کرده‌اند خارج از اپلیکیشن با یکدیگر بر ارائه خدمات توافق کنند هیچ‌گونه مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود.

  8. طرف‌ تجاری استفاده‌کننده از خدمات سوپر اپ سامانه گلبهارمون به صورت مستقل و بر اساس شرایط و قوانین منتشر شده در اپلیکیشن یا سایت خود اقدام به ارائه خدمات می‌کند. استفاده از خدمات طرف‌ تجاری از طریق سوپر اپ سامانه گلبهارمون توافق مستقلی فی مابین کاربران و طرف تجاری ارائه‌دهنده خدمات بوده و طرف تجاری بر اساس شرایط و قوانین و قراردادهای خود مسئول پاسخگویی به کاربران است. سامانه گلبهارمون صرفا ارائه‌دهنده خدمات به طرف تجاری بوده و نسبت به خدمات ارائه شده توسط طرف تجاری به کاربران مسئولیتی نخواهد داشت.

پشتیبانی

09154033995